Hologram je trodimenzionalni zapis grafičke slike i najučinkovitiji sistem zaštite od falsifikata. Takođe zbog svog jedinstvenog izgleda podižu atraktivnost pakovanja i samog proizvoda. Najčešća područja upotrebe holograma su:
- ulaznice
- dozvole za parkiranje
- dozvole za osobe s invaliditetom
- dozvole za ulazak u određena područja
- kreditne kartice
- članske kartice
- pakovanje hrane
- farmaceutska ambalaža
- kozmetička ambalaža
- sportska proizvodi
- lični dokumenti
Hologrami donose Vašim proizvodima i brendovima – dodatnu vrijednost:
- originalna sigurnost zbog zahtjevnog procesa izrade holograma koji je zapravo nemoguće falsifikovati
- pažnja kupca – atraktivnost proizvoda
- otkriva dodatnu vrijednost
- uticaj na prodaju
- identitet robne marke – ekskluzivnost
Hologramske tehnike:
2D/3D – donji sloj + logo u prvom planu
- Animacija boja ili animacija pod uglom
- Flip-flop – položaj slike međusobno
- Mikrotekst – veličina teksta je 50 mikrona, koja je identifikuje posebnim uređajem ili mikroskopom
- Giljoše (Guilloche) – Tanke isprepletene složene linije
- Foto efekti – Korišćenje odabrane fotografije na hologramu
- Skrivena slika – slika koja se može vidjeti samo uz pomoć laserske zrake
Dvodimenzionalne grafike smještene su na istoj dubini.
Boje se mijenjaju promjenom ugla posmatranja.
Dvodimenzionalna grafika smještena na različitim dubinama.

Naginjajući hologram, grafika povećava ili smanjuje veličinu.

Vidljivo samo upotrebom laserskih zraka i zamračenog uređaja.

Kinetički efekt izrađen je od različitih nijansi sive (non-slip).

Mikro i nano tekst, vidljiv samo lupom ili mikroskopom.

Slika je vidljiva iz određenog ugla u prirodnim bojama.

Dvije zakrivljene slike postavljene su jedna iznad druge, a naizmjenično se prikazuju prema uglu gledanja holograma.

